26 June 2014

Rak Minda


mungkin dulu belagak sempurna tercipta
mungkin dulu tak terpandang tercacat cela
sehingga terjatuhnya sakit terhiba
siapa ada , tiada !
hanya aku dan sang pencipta

kini bangkit semula
dari kucar kacir yang sering membakar
dimana ada kebahagiaan pasti terbitnya kecelakaan
DURJANA !

kini timbul aku untuk menceria
memang senang untuk kita mencacatkan segalanya dengan cepat dan segera
tetapi tersangatlah perit untuk mencipta semula sempurna seperti dulu kala
tidak mengapa
sekarang aku terbitkan 4 PETI SIMPANAN DI RAK MINDA
pertama isinya dengan semua KELUARGA
keduanya isinya dengan semua PERSAHABATAN tercipta
ketiganya isinya dengan semua PENCINTA hati dan dunia semata mata
dan hanya tingga satu SIMPANAN
yang aku akan personakan PETINYA
dan aku mengelarnya
SANG PENCIPTA
aku tak terleka dibuai kasih sayang dunia yang sementara
sentiasa ingat si dia yang TERCINTA
SANG PENCIPTA :))

terima kasih sudi membaca :))

No comments:

Post a Comment

>
HAK CIPTA TERPELIHARA HANIF NADRI :))