26 March 2014

kini tiba masa , setelah sekian lama


kawan kalau dulu tiada sengketa
kita tak jadi sebegini

sejujurnya aku rindu gelak tawa
saat engkau buat aku ketawa
saat engkau mendengar semua 

kini aku rasa kehilangan 
walaupun SIAL banyak kau terbitkan
tetapi tak mengapa 
aku sudah memaafkan semua

kini tiba masanya
aku rasa untuk kita bersemuka
seperti dulu kala

aku bukan siapa siapa
bukan ALLAH maha pencipta
aku hanya manusia biasa
kau juga sama
kita tiada beza
buat kesilapan itu perkara biasa
semua manusia sama saja

mungkin dah lama aku dendam
mungkin dah la aku mengata

kini aku harus tamatkan segalanya
sebab aku terlampau rindukan gelak tawa

serius aku rindukan kita yang dulu
tak pernah sengketa ;))



terima kasih sudi membaca :))

No comments:

Post a Comment

>
HAK CIPTA TERPELIHARA HANIF NADRI :))